Toalettpappret del 2

- den 7 maj 2013, kl 16:17

Toalettpappret del 2

 

Den första april lade jag ut ett toalettpapper i trädgården för att se hur snabbt nedbrytningen skulle ske. När jag pratat med folk om experimentet verkar det som om de flesta, precis som jag gjorde, tror att det försvann ganska snabbt.

 

Nu har det legat i fem veckor och ser då ut som på bilden nedan. Det ser betydligt mer ofräscht ut än på förra bloggen då det var nyutlagt. Kanterna ser intorkade och missfärgade ut. Det ser lite styvt ut, men har faktiskt några hål här och där.

 

Men dessvärre måste jag nog sammanfattningsvis säga att det troligen blir ytterligare en blogg om drygt en månad. Då självklart med en ny bild. Likaså var det några kamrater som ville veta om det inte skulle försvinna fortare om man grävde ner det. Det får vi testa när detta experiment är färdigt.

 

toaToa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0