Kvällspromenad

Första natten är avklarad och därmed är det bara fyra kvar för denna gång. Den blev bättre än väntat och fast det var jämn tillströmning av pasienter fram till morgonen var det aldrig stressigt. Det är skönt att få börja så efter långledighet.

Dagen har därmed gått åt till sömn. Det har för första gången på vad jag tror evigheter varit solsken och därmed tog Siv sin pappa med på promenad ner på stan vid lunch. Själv tog jag detsamma när klockan var fem och jag hade ätit frukost.

Det blev en motionspromenad i högt tempo och samtidigt passade jag på att leta efter potentiella hus. Det finns massor av fina små hus med toppenlägen här i Vikersund. Det är bara två problem. Det ena är priset som gärna sticker upp i närmare 2 mille. Det andra är att det är ytterst få hus i denna storleken ute till salg.

Nu lovar man fint väder även i morgon och vi håller tummarna för att så blir. Siv är ledig i morgon kväll och det skulle kunna innebära kvällspromenad och utekos med kvällsmat på byn. Vi får se!


Kvällssol över Sandgata i Vikersund

Kommentarer
Postat av: Pappis!!!!!!!!!!!

Hallå!!!!!!!!

Läser varje dag vad ni skriver alltid lika spännande.Tänker på er.....Hällsa frun Å kram.

2012-05-12 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0