Hemma, tillsammans!

För första gången på över ett halvt år är vi hemma tillsammans i Västervik. Denna gång bara för drygfa veckan, men nästa gång blir det betydligt längre. Vi har tagit med en del saker hem som vi inte längre behöver och vi har också tagit med blommor för både inne och utebruk.



Därför är det även denna gång planerat för lite trädgårdsarbete. Det är väl i och för sig alltid något på gång i trädgården, men här växer fortfarande gräset och behöver klippas. Vindruvorna är färdiga och ska skördas och så ska det säkert klippas en eller annan buske.


I går fick Siv som hon ville och vi cyklade ner på stan. Vi gjorde diverse butiker och så fann vi att vi fått en ny snabbmatskedja till stan. Det var Subway som är en kedja där det serveras olika smörgåsar. Självklart stoppade vi här för lunch innan viabegav oss hemåt. På väg hem stoppade vi också för att hämta ut mitt paket. Det var kite nummer ett som kommit. Dessvärre var det den stora så jag har bara kikat ner eftersom jag inte tänkte öppna eller använda den innan jag fått den lilla och lärt mig använda den. Förhoppningsvis kommer den idag då det fortfarande är både sol ocvh varmt.




Kommentarer
Postat av: Pappis!!!!!!!!!!!!

Välkomna till fosterlandet och en välbehövlig semester,vädret ser ut att bli skapligt i alla fall.Ja tror att det känns skönt att bara få vara några dar,Å pottla med det som är ens eget.Njut Å ha det.kramar från oss.

2011-10-21 @ 10:34:45
Postat av: Håkan

Det gør vi och pottlar, det ær nog just det vi gør :)

2011-10-21 @ 12:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0