Tjyvträning på golf

Efter avslutad vandring åkte Sivan och jag hem för att hämta våra golfbagar och åka vidare till golfbanan. Det gick hyfsat och vi slog varsin hink bollar för att sedan putta lite grann. Därpå tog vi och gick en tur runt banan för att därpå ta bilen och åka hem. Påväg hem så föreslog jag för Sivan att vi skulle ha en kebabpizza och hon var med på det.

Nu är maten avklarad och jag sitter med ett glas vin. Det ska bli kaffe sedan och har jag tur hinner vi också se en bra film.


Vi hörs


Sivan tränar sving på Lysingsbadets golf


Nu samlar fåglarna ihop sig för resan söderöver


Och så fick vi även idag med oss en örn som seglade ovanför oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0