Nyvaken

Fy fillern som jag är trött idag. Sivan väckte mig klockan ett och då var jag långt ifrån färdigsoven. Jag drabbades igår natt av förkylning med en massa klåda i halsen och i samband med det hosta och slem. Därför har jag såklart sovit extra dåligt i dag.

Sivan väckte mig klockan ett (vilket jag bett henne om) och bjöd på kaffe i sängen vilket gjorde att jag om mg lite snabbare. Sen, väl uppstigen fick jag nybakade småfranskor vilket var toippengott. Nu när Sivan stuckit iväg till jobbet tog jag mig också ett par tomtar vilka är mitt favoritgodis för stunden.

Det är mitt favvogodis varje år i jultider.

Nu ska jag gå och packa bilen. Det är nästan 20 grader kallt. Fytte katta (som man säger här)



Norsk frukost efter sista jobbarnatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0