Bildblogg från Sälen

Dagen idag var vädermässigt som tidigare. Möjligen att det båste ännu kraftigare idag, men med både huvor som täckte ansiktet och halskragar så var det inga problem. Aktiviteterna var olika för oss alla. Sivan stack iväg till Lindvallen för att på egen hand utforska backarna där. Petra ägnade sig åt fart och teknikträning i de måttliga backarna. C hade också fart och teknikträning, fast i den stora backen för det vidaregående.

Själv hade jag bestämt mig för att prova snowboard. Tuff i trynet så lovade jag Sivan att jag skulle kunna åka nerför backen när hon kom tillbaka. Nu är kroppen öm. En handled är besvärlig och en axel fick sig en farlig smäll på slutet.

En sak är i alla fall säker: Det var kul och nästa vintergrej som inköps är nog en snowboard.

Här lite bilder....


På väg i ett tidigt åk


Tuffar sig ganska fort


Så faller man pladask såklart


Stilstudie på HerrE junior, dvs P3


Sivan med "barnen" i bakgrunden


Blåimmen över dalen


Samma blåtimme påväg hem till stugan

Kommentarer
Postat av: Ninni

Så synd att "barnen" inte vill visa sig i närbild, är så nyfiken på hur rosig och söt P3 är. Jag hoppas jag får titta på andra bilder när de kommer hem....

2009-01-21 @ 18:36:21
Postat av: HerrE

Det finns närbilder som är toppenfina. De visas på mer privat forum... :-)

2009-01-21 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0