VAMP

VAMP är ett väldigt känt norskt band (iaf i Norge). Här preseneterar jag dom med Rita Eriksen och Tir na Noir en vanvettigt sorglig och vacker låt.

Idag har det snöat sedan tidig morgon. Det innebär också att temperaturen har stigit något även om det fortfarande är kallt så det förslår. Sivan jobbade dagvakt och vara bara inom och åt middag innan hon satte kurs mot Sverige, Västervik, P3 och den lille rödhåriga Desmo. Det var inte utan att jag var avundsjuk eftersom jag fick fina skridskobilder från gänget som var ute i helgen. Spegelblanka isar.

Dock har jag bara tre vakter kvar innan jag sätter av hemåt. I bilen, med Katarina Wennerstam och Dödergök på ljudboken. Det ser jag fram emot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0