Hastverk

Eftersom det är jobbarhelg nu denna helg som kommer och Sivan enligt almanacka skulle börja två dagar innan mig mailade jag min chef för att höra om hon hade något extrajobb från torsdag. Det tog många timmar men vid tretiden fick jag svaret.

Hon berättade att det var körigt med folk men att jag inte kunde ta extra vakter eftersom jag börjar jobba enligt schema redan i morgon! Va, tänkte jag samtidigt som jag kände ett hugg i bröstet. Vi hade nämligen en million saker kvar som borde hinna göras innan torsdag som tänkt. Vi hade överhuvudtaget inte börjat med packning eller ens planering.

Jag ropade på Sivan och hon sade precis som jag. Vaaaa!

Så, två sekunder att tänka och så prioriterade vi om. Sivan ökade takten på symaskinen och jag skred till verket i köket. Mat är nu lagad och paketerad för i stort sett två veckor. Husvagnen är i stort sett packad och sist men inte minst. Vagnen som var grön på insidan är nu i ett par nyanser grått. Otroligt snyggt och bilder kommer så småningom.

Nu ska vi bara se över att det mesta är med och packa det sista för i morgon bitti bär det iväg. Camping i husvagn för första gången på 100 år och det ska bli spännande. Vi håller tummarna för att datorn kommer fungera så hörs vi när vi finner ström.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Pappis!!!!!!!!!!!!

Lycka till med boendet Å färden till Norge.kör försiktigt Å ha dä.Hällsa,vi höres.

2009-08-25 @ 09:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0