Snickerier, blåsippor och kvällssol

Dagen idag har bitvis varit grå. Men efter lunch kom det lite sol så jag passade på att åka iväg och köpa lite virke. Sen har jag, mätt och sågat. Tittat på ritning och tänkt. Tyvärr inte tillräckligt mycket eftersom jag gömde att allt har en baksida, även ett byggnadsverk. Det fattas ett par meter planka och om vädret är bra så köpter jag det i morgon och gör färdigt då.

Efter kvällsmaten hade jag behov att röra på mig. Jag hade dock ingen lust till vaken inlines eller löpning så jag drog på mig löparskorna och tog vår gps för att i stället bege mig ut på långtur. Det blev upp emot en mil och jag var riktigt varm och go på ryggen då jag kom hem. Nu stundar snart duschen. Sedan blir det kaffe och lite popcorn framför tv:n.

Go´kväll


Figursågat och klart. Nu ska det skruvas ihop


Massor av bäddar av vitsippor längs promenaden


Solens sista strålar övar Västervik för denna dag i april

Kommentarer
Postat av: Siv

Hva skal du snekkere? Så fint med hvitveis! Heldiggris som ahr skikkelig vår!

2009-04-14 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0