På bio

Så kom vi äntligen så iväg på bio Sivan och jag. Det var Män som hatar kvinnor och den gick egentligen upp redan förra gången jag var här i Norge. Då räckte inte tiden till, utan vi hoppades att vi skulle ha möjlighet att se den nu i stället.

Så, eftersom jag har sovit bra idag och inte behövde lägga mig mer så beslutade vi att gå efter maten.

Hur var filmen då? Jo, vi var ense om att den var bra. Det var relativt trogen boken och bjöd inte på  några stora överaskningar. Varken postiva, eller negativa. Det var kort och gott en bra film och vi ser fram emot nästa.


Tillbakatrykt motorhuv, intrykt skärm


Skrot, ska kollar reparationspris, men tror det blir för dyrt

Kommentarer
Postat av: Siv

Sohia och jag såg filmen för några veckor sedan. Vi håller med om att den var bra. Men kändes lite rörig. Var bra att ha läst boken.

2009-04-13 @ 10:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0