Vi tömmer datorn och börjar om på nytt

Idag regnar det så det flyter överallt ute. Det gör att det blir innearbete för dagen. Jag började igår med att tömma hårddisken och idag håller jag på att lasta in nytt. Eller rättare sagt, jag har lastat in massor av gånger. Jag har nämligen problem med att finna skärmen igen. Inget nytt eftersom den varit så¨länge, bara att det blivit så mycket värre så det inte fungerar alls för stunden. Nu har jag snart provat det mesta och det återstår i princip bara att finna ny drivrutin. Jag har letat lite men finer inte den jag ska ha.

Så om du kära läsare sitter där ute på en drivrutin till en Wiew Sonic vx922 vore jag tacksam om den kunde sändas via mail eller som länk :-)

HerrEriksson

Kommentarer
Postat av: MC datas receptionist

Från en säker källa får jag höra att du ska byta grafikkort.Nya drivrutiner lär inte hjälpa! Hoppas det löser sig för dig! Är grafikkortet inbyggt kan du köpa ett nytt AGP eller PCI grafikkort.



Är det laptopen så är det moderkortet som är trasigt!



Ha en skön kväll önskar vi på MC Data

2008-09-06 @ 17:54:46
Postat av: Anonym

Vi säger tack för tipset och sovar på saken över natten. För är det rimligt att grafikkortet fungerar i dålig upplösning, men ballar ur och släcker ner så fort man försöker korrigera det? Möjligt.



Jag säger som sagt tack, sover på saken och kikar runt lite i morgon...

2008-09-06 @ 22:14:38
URL: http://nicopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0