Torsdag om an tidigt

Klockan ar kvart i fyra och jag håller på och avslutar det (forhoppningsvis) sista inatt. Darefter ska jag satta mig och ata lite grann och vanta på morgonen. Jag har bestamt mig for att gå direkt till bilfirman och hamta Sivans bil nar jag slutar och så kan jag sova en timme eller ett par darefter och innan jag antligen satter av hemåt. Sverige och Vastervik.

Nu har jag hemlangtan. Sakert for att det ar så rorigt och mycket har på jobbet nu, men jag saknar huset, sambon maten och en massa annat. Bloggen ligger i alla fall nere nu till fredag tror jag.

På återseende

Kommentarer
Postat av: systeryster

Det är lätt att få hemlängtan när man har något trevligt att återvända till. Sivan, staden, friluftslivet, huset, katten... ja det finns nog massor av saker att sakna när man bor och jobbar som ni gör. Kör försiktigt hem!

2008-09-18 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0