Onsdag och uppsprickande

Så sitter vi återigen här och väntar. Väntar på att solen ska komma och torka upp nattens regn. Så är det ju varje dag numera. Det är massor av målning kvar och hinner vi det inte innan Sivan ska åka och jobba på fredag, blir det troligen inte av denna vecka heller. Jag har nämligen lite svårt att komma igång själv.

Dagen idag består annars bara av ett fåtal saker, men ack så trevliga. Vi bestämde i går att vi ska åka ochn provköra en bil och vi ska framåt eftermiddagen, kvällen, bege oss ut på paddelkväll med friluftsfrämjandet. Vädret ska bli okej så det ska bli härligt. Det är föresten härligt att paddla oavsett väder, undantaget hällande ösregn som pågår i timmesvis samtidigt som det är kallt.

Bifogar en bild på en nydelig ros som vi fann vid båtsmansstugorna igår...



God morgen allihop

Kommentarer
Postat av: systeryster

Är min käre bror hemma på måndag? Vi passerar Västervik under dagen och om inget speciellt inträffar kan jag kanske övertala min familj till ett litet stopp.

kram

2008-09-03 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0