Nygammal hybel

Så var jag framme och installerad. Resan gick bra och det börjar gå per automatik nu. Åtta timmar prick och två minuter över 18 rullade jag in på sjukhusområdet där jag skulle hämta upp nyckeln. Inne i rummet, eller minilägenheten såg det ut som det alltid gör. Dessa är av ganska medioker standard även om man kan trösta sig med att dom har värme. Det kommer lite mer bilder så småningom. Jag "lånar" uppkoppling av någon stackare här och den går rätt segt så jag behöver inte ta all kraft för den människan.

Sivan slöt upp när jag lastade av bilen och det blev bara en snabb uppackning innan vi åkte på byn för att köpa god norsk pizza. Sivan bjöd och vi var så hungriga att vi fick i oss nästan hela. Det blir en hel del eftersom dom norska pzzerna är både stora och tjocka.

Efter det har vi slappat en stund och druckit kaffe. Nu väntar jobbet om en halvtimme.


Jobbarhybel




Samma rum, frånn motsatt håll.

Kommentarer
Postat av: Fru G.

Jag ser allt Dumle påsen! Själv fick jag en påse daim, en liten flaska ålborg & 2 burkar sill av en härlig dansk madam härom dagen! Svensk (ok, dansk i det här fallet) mat är lycka!!! Ha det bra på jobbet! Kram

2008-10-01 @ 11:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0