Lite bilder (var det tankt)

Men så blev det inte. jag har namligen funnit en dator som jag kan logga på och dessutom sitta lite for mig sjalv, utan att vara avhengig andra som behover den, eller att sitta på arbetstid och behova springa ifrån hela tiden, alternativt loggas ur for att man inte varit aktiv på 15 minuter.

Så blev det  nu inte (bilderna alltså). Det fanns ingen plats att satta in kortet och eftersom de flesta datamaskingerna har ett sådant idag så har jag helt slutat att ta med sladden till kameran. Jag ska så småningom se om jag kan hitta en annan dator och forsoka på. Fast egentligen misstanker jag att dom sparrat den mojligheten. Jag kan forstå det eftersom jag jobbat på en typiskt manlig arbetsplats och vet vad en del kreativa får for sig ar okej att ladda upp och in i arbetsplatsens pc.

Annars har dagen varit som vanligt i jobbartider. Sova, ata frukost, titta på tv, ta en loptur i skogen och nu ska jag snart gå hem for att ata kvællmat innan jag går och sover någon timme igen. Jag ar nu halvvags i jobbarperioden och det går som vanlig helt ok.

Jag återkommer om det dyker upp någon tanke, eller om något sker (vilket jag håller for osannolikt)

Ha dè

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0