I personalhybel

Jag lade ut ett antal bilder på vår tillfalliga bostad har for någon månad sedan. Sedam dess har vi bytt lagenhet eftersom sjukhuset fått for sig att man inte har råd att hålla bostader for sidan vikarier som kommer. Det innebar att den relativit fina lagenhet vi då bodde i nu står tom i væntan på forsaljning och vi (egentligen jag) har fått flytta upp i en barackliknande bostad som ligger granne med radhusen vi bodde i forut.

Den består av ett storre rum med ett litet køk dar man just bara får plats att stå och koka kaffevatten. Det finns en diskho ioch en liten kokplatta. I rummet finns en sang, soffa med två fotoljer och bord och till det ett litet matbord med två stolar. Lagenheten ar också utrustad med dusch, toa och handfat. I det hela ratt okej undantaget att det ar valdigt lyhort och jag hør så fort någon går forbi utanfor.

Som jag skrev i det forra inlagget så åkte Sivan hem idag. Då blir det lite trist att bo i hybel. I den lilla lagenheten finns också en minitv och det ar val så man lever. Sova,ata, titta på tv, lasa, sova lite och sedan ata. Ta traningsklader på och sticka ut och springa en tur. Ata, lasa och sova lite innan man tar på skorna och går ut på en promenad.

Jag har tagit ett par bilder som kommer laggas upp nar jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0