Fotografier

Som jag tidigare berättade blir det en hel del bilder i det här huset. I stort sett kan man nog säga att det blir ett par hundra bilder per vecka. Så du ser kära läsare. Det är inte märkligt att jag bomarderar er med bilder av de mest märkliga ting. Mina bilder är egentligen av två srter. Rena bloggbilder som jag tar för att visa ett eller annat. Sen är det upplevelse och minnesbilder av olika aktiviterer eller händelser. Fast det är klart.... en bloggbild kan ju också bli en minnesbild.

I kväll har jag gått igenom och raderat en hel hög med bilder. Det är de som inte håller måttet och det är alla dess kopior man tar för att vara säker på att få en bra bild. Det finns massor kvar att gå igenom men jag har ju kommit en liten bit.

Jag fann två bilder som jag inte haft uppe på bloggen


Rockelstad slott Flens Kommun


Vackra rosor utanför Åbo slott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0