Den trasiga datorn

Är återigen i gott skick. Jag hade lite tur, fick lite hjälp (tack MC-data för att du ledde tanken i rätt riktning även om det inte var medvetet) och ren slump.  Jag fick mig en riktig funderare efter MC-datas inlägg om drivrutiner. Själv var jag helt säker på att jag var rätt ute men efter en del funderande fick jag lägga om strategi. Det visade sig vara lyckat. Jag fick tag i rätt drivrutin och så var det lite annat nedlastningsstrul tillsammans med en del inställningar.

Surfdator på arbetsplatsens mötesrum

Hur som helst så startade jag om igår efter nästan fjorton dagars vilande från denna skitdator som det varit så mycket krångel med. Efter att ha ordnat allt här ovan var den så igång och tycks för stunden gå helt felfritt. Nu kan vi bara hålla tummarna  för att den fortsätter så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0