Bauhaus Kalmar

På en av de mer idiotiska radiokanalerna hörde jag nyss om Bauhaus som ska öppna i Kalmar. I en ungefär lika idiotisk radioreklam berättar dom att den som på öppningsdagen står utanför just den ny öppnade butiken klcoakn halv 6 på morgonen har chans att vinna presentcheckar på 10 000 SEK (mest troligt att du får köpa på Bauhaus själva). Vinnaren kommer koras klockan halv sju.

I tillägg hoppas man slå något ännu mer idiotiskt världsrekord. Troligen för folk som är tokiga och tar skottkärra med när dom ska gå och handla.

Jag beklagar dessa men önskar ändå lyckla till. Ni behöver det!

Kommentarer
Postat av: systeryster

Ännu mer idiotiskt är att dom sänder radioreklamen i dag, jag tror nämligen att dom öppnade i fredags!?!?

2008-09-28 @ 15:16:47
Postat av: HerrEriksson själv

Så sant om det är så... Dompratar faktiskt om fredag och det innebär kanske att en hel massa folk står där för att slå världsrekord i skottkärra igen



Ha ha ha! Det är synd om mäniskorna, som jag tror Strindberg sade :-)

2008-09-28 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0