Oväder över Västervik

Idag har man varnat för storm och snö. Än så länge har det inte kommit igå¨ng helt även om det börjat knaka lite i fönstren, men vi får se framåt natten.

Annars har dagen gått i sedvanlig söndagslunk. Sovmorgon, fika, plocka inne, ordna lite ute, fika, äta, surfa lite på internet och så fika lite igen. Det enda riktiga som gjorts är att vi har städat garaget och kört in vespan i boden. Kajkerna har burits upp på altanen och trägårdsmöblerna har packats ner. Nu  ska det bara lindas in i pressening. Min bil har fått ta plats inne i garaget tills vidare.

Nu väntar jag bara på att få ett samtal att mina långfärdsskridskor är färdigslipade. Om jag har tur får jag dom i kväll och vi kan åka ett par runder i morgon förmiddag efter att vi varit och lämnat Sivans bil på verkstaden. Jag är otroligt sugen på att få pröva mina nya skridskokänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0