Inte i slag

Som jag lät ana i det förra blogginlägget är jag inte helt i slag. Jag trodde det var alla nätter jag jobbat som spökade denan gång, men tror inte längre det. Jag fryser på insidan och har ont. Ont i lederna och i hela kroppen. Sen är jag trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna, men sover ändå ganska lite.

Har jag för första gången i mitt vuxna liv fått en släng av influensa? Det visar sig....

Annars går denna vecka i väntans teckan. Jag har sökt lite olika jobb och tror att det kommer ett eller annat besked under denna, eller nästa vecka. Det blir spännande och jag återklommer med närmare besked då jag vet mer. Självförtroendet är som vanligt på topp och jag är säker på att det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0