God morgon, god kväll

Här sovs det. Jag är påväg in i min fjortonde och sista natt. Det innebär att vi åker hem i morgon vilket jag såklart ser fram emot. Jag är då ledig i fem och en halv vecka vilket just nu ses som okej, men som jag kanske omprövar under tidens gång.

Vi har valt att åka direkt jag slutar och därför blir det så mycket sova idag att jag ska klara den resan utan att vara alltför trött. Jag sov idag till halv fyra och nu har vi varit ute på en prommenad. Så återstår bara kvällsmat (det sista i frysen går nu) innan jag går och lägger mig igen. Jag ska försöka få ytterligare en timme vilket kommer göra att natten t o m går lättare än vanligt.


Således, troligen ingen blogg i morgon utan jag återkommer på tisdag....

Vi ses

Kommentarer
Postat av: Siv dä

Oj vad veckorna går. Tänk at Du redan "betat av" det långa arbetspasset. Fem och en halv veckors ledghet - inte illa!! Ha det bra och kör försiktigt!! Kram till Er båda!

2008-11-16 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0