Fredag i Västervik

Dagen idag började med blått och slutade med grått. Vi pratar alltså väder.  Jag skulle idag ner på¨stan för att göra lite affärer på banken och eftersom jag inte har någon bil (den står på verkstad). Alltså fick det bli cykel eller benen.  Jag valde det sistnämnda eftersom jag hade lust att se mig omkring lite grann och såklart var kameran med.


Strandpromenaden ner till centrum via Gamlebyviken


Parasit. En murgröna håller på att "äta upp" det stora värdträdet


Törstig. Hur fick detta träder för sig att göra en sådan båge?


En liten bokskog utefter strandpromenaden.


Uppdragen roddbåt

Det var stilla på staden. Lite folk och ingen julhets att skåda ännu. Frisören hade dock märkt av en ökning den senaste veckan. Likaså har stjärnor, ljuststakar, tomtar och julgranar dykt upp. Både här och där.

Kommentarer
Postat av: Daniel

vilka härliga bilder! :)

2008-11-28 @ 20:51:11
URL: http://danielbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0