Framme och på jobbet

Turen denna gång gick som vanligt bra. Bara med ett litet krångel. Mer att lasa om detta finner du har.


Sivan väntar på assistancekåren och bärgning



Det innebar i alla fall att de två timmarna till godo som jag skulle haft till sømn fick stryka på foten. Helt okej eftersom det tycks lugnt och stilla har. Bloggen ar fortarande lite konstig. Kanske det ar straffet for att jag lagger upp for många bilder?

Vi får se. Jag återkommer nar jag har något att beratta.

UPDATE: Jag fann felet och darmed kommer det lite dramtiska bilder i morgon :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Siv dä

Tur att Ni kom lyckligt fram till slut utan att det blev alltför mycket strul.

Tack för tillgång till Sivans blogg.

Kram!!

2008-11-04 @ 12:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0