Näsdropp och tårar i ögonen

Så har jag återigen drabbats av förkylning i näsan. Nu är jag tämligen säker på att det är allergi eftersom det varit såhär, i varierande grad, i ett par veckor nu. Så på byn köpte jag allergitabletter, men det verkar vara tveksam effekt på dessa. Nu har jag tagit två och har fortfarande massor av snor som rinner och tårar i ögonen. Vi får se vad som sker!


 

Update: Det har bara blivit värre och värre. Det sista är att jag gått in och stängt dörren om mig. Jag har snart gjort slut på en halv hushållsrulle med papper och är precis sårig under näsan.


 


Kommentarer
Postat av: P3..igen

Härom sistens när jag var nere på apoteket och skulle fylla på mitt föråd kunde jag konstatera att de flesta tabletter och sprayer för den delen behöver ett dygn på sig för att verka. Borde vi inte kommit längre i medicinforskningen än så?

2008-05-13 @ 17:23:08
Postat av: HerrEriksson

Det kan man tycka. Fast det är klart.... De ska brytas ner i mikroskopiskt små delar och sen ska dom pillas in i rätt cell på rätt ställe i kroppen. Fel cell på fel ställe = ingen nytta :-)

2008-05-13 @ 17:26:42
Postat av: Fru G.

Du som är i branchen borde ju kunna hitta några schyssta insider tips av läkarna. Det finns ju spruta att få här, kanske det skulle kunna vara nåt. Min allergi har blivit riktigt bra av drogerna som jag köpte igår... Det har hjälpt superbra. Visst har jag lite kli & nyser då & då, Men förra år har andra läkemedel inte hjäplt alls, man måste hitta rätt i drogdjungeln.... Lycka till & god bättring!

2008-05-13 @ 17:26:51
Postat av: Anonym

Droger är nog bra! Det förhindrar inte nysningar och snuva men det blir så mycket roligare.. :-)



2008-05-13 @ 17:28:33
Postat av: P3

Hur kommer de sig förresten att man kan skicka kommentarer till dig utan att behöva skriva spamkoden???? Kram

2008-05-13 @ 17:28:35
Postat av: HerrEriksson

Det har blivit så någon gång ibland för mig. Men jag läste att det ska bli så när allt är klart. I alla fall för den som är inloggad!

2008-05-13 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0