Långledig och fortfarande sommar

Så  har jag gjort mina 7 nätter enligt det nya schemat. Slitsamt, men nu tröstar jag mig med att vara långledig i nästan fjorton dagar.  Vi firar kvällen med grillmat i trädgården. Solsken och en gin och tonic. Kan inte bli bättre!

Efteråt ska vi gå ner på ett av stadens få ställen med uteservering i solen.Vi ska träffa ett par goda vänner på en öl eller två. Men eftersom jag inte sovit mer än tre timmar idag så blir det nog tidig kväll. Vi satsar på att komma upp tidigt och ta vara på solskenet och värmen i stället.






Kommentarer
Postat av: Pappis!!!!!!!!!!!!

Gin å Tonic smakar jettebra efter en hård dag slit,satt i solen någon timma efter st:Siv komm hem. Grillad Kycklinglår bakad pot.Skit gott.Ha dä vi hörs. Hällsa.

2008-05-09 @ 19:40:37
Postat av: Siv dä

Visst var det skönt med en lur i solen på eftermiddagen.

Vilka vackra bilder!!!! Kramar...

2008-05-09 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0