I helgen jobbar vi

I förrgår började jag jobba igen. Det innebär att jag nu har fyra nätter i rad för att sen vara ledig en och där på återigen jobba tre. Lite tufft schema, men jag tröstar mig med att det är tillfälligt för maj månad. När vi sedan kommer in i juni blir det bara några få nätter innan jag går på semester fram till slutet på juli. Det ser jag fram emot.

Det är såklart lite trist att ligga och sova när det som idag är fint väder ute. Men det är ju inte bättre att stå på jobbet när solen skiner och man anar att det är varmt och skönt. Jag kan trösta mig med att jag nu har  sju timmar innan jag ska vara på jobbet igen.


Kommentarer
Postat av: Sivan

Det blir simpelten utrolig fine bilder av kameraet ditt. Og fotografen er jo flink også da!

2008-05-03 @ 19:24:18
Postat av: HerrEriksson

Tack min vän. Det var snällt av dig! God vakt!

2008-05-03 @ 19:39:15
URL: http://nicpia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0