Har jag återigen fått en dödlig/allvarlig sjukdom?

När jag vaknat idag så hann jag bara äta frukost innan Sivan, min kära vän skulle ha med mig ut i solen. Därmed fick jag klä på mig och föja med henne. Ut i solen och jag hann bara sätta mig så hände det något. Jag började nysa något sinnessjukt och så kom snoret. Med det kom också de sprutande nysningarna.

Det har runnit och runnit. Jag har fräst i papper och jag har fräst ut snor i luften. Bäst att tillägga att det sista hände när jag var ute på en promenad. Jag fick helt enkelt köra den gamla metoden Ett finger över ena näsborren och så.... bara blåsa ut så mycket det går genom den andra.

Eftersom vi inte är perfekta i min familj och det finns allergier så anar jag att det kan vara något sådant. Det får bli att pröva med en allergitablett .

Annars tittar jag på Stjärnorna på slottet och noterar återigen. Arja Saijonmaa är en ståtlig och flott dame!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0