Gräsänkling

Sivan har lämnat mig. I och för sig bara för en liten stund då hon är på byn och fikar/äter med en väninna. Det gör att jag får laga middag till mig själv (och hur kul är det på en skala?). Det var planerat tacos, men det är inget att laga ensam och till sig själv så i stället fick det bli skinka (julskinkan) även till middag. Det var nämligen skinksmörgås till lunch :-)



Nu blev det pasta, tomat, paprika, olivolja och vitlök ihoprört till en smet. Sen hade jag sådan lycka att jag fann lite riven parmensan i kylskåpet. Jag lider egentligen nu eftersom det är slut med nästan allt här hemma och jag har liten lust att handla här i Norge!


Kommentarer
Postat av: Fru G.

Javisst är det nåt skumt på G på bloggen. Jag har ännu inte flyttat nåt från en plattform till en annan. Har jag missat nåt? Är flytten klar? Vet man det? O så gott med julskinka förresten, hade du must kvar i nån gömma också?

2008-05-14 @ 20:08:57
Postat av: P3

Jag bytte på inloggningsidan. Det stod något om att prova den nya plattformen innan alla andra. Så då gjorde jag det och nu är jag flyttad. Men länken verkar inte finnas kvar

2008-05-14 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0