Vårstädning

Idag är det grått. Inte inne i hjärterummet, men väl ute i trädgården. Jag lovade Sivan att jag skulle börja med vårkrattning av baksidan där vi har vår lilla radhusträdgård.



Jag vet att det var i ett svagt ögonblick. Jag lovade i tillägg att ta den lilla bortskämda Desmo med. Han tycker det är kul när det är trädgårdsarbete och han viker inte från oss för en sekund. I alla fall inte så länge det händer något.

Precis på samma sätt som när något försiggår inomhus. I går var det bullbak och då blir han raskt bagarassistent och då kan det se ut så här.


Ja, som ett litet bortskämt barn är han med oss. Precis överallt.

Kommentarer
Postat av: Petra

jag kan vara barnvakt vilken dag som helst!

2008-03-05 @ 11:04:44
Postat av: Sivan

Den katta er bortskjemt og det er eieren også!

2008-03-05 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0