Radio på lördagsmorgonen


Idag är det lördag och tillika fridag. Det innebar att vi vaknade halv åtta och då stod jag upp och lagade kaffe. Sivan brukar sova lite längre, men var av en eller annan anledning pigg så tidigt. Det innebar att kaffe och bärbar PC togs så med till sängen och så lästes alla 8 tidningarna av mig, medans Sivan läste Jo Nesbø.

När jag kom upp i köket tänkte jag att det kunde vara trevligt med lite radio, men då inträffade detsamma som brukar ske på kvällarna. En och en halv radiokanal. Dvs en var bra ljud på medan den andra knappt gick att urskilja vad som spelades på. Den som var ljud på var nog statlig för när jag snurrade på kanalväljarknappen fann jag den på minst sju ställen.

Så här sitter vi nu. Dricker mer kaffe, möter dagen och lyssnar på statlig barnradio!

God morgen på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0