Påbörjad skidsäsong

Eftersom jag för bara ett par inlägg sedan så tufft påstod att skidsäsongen var slut och att all utrustning har ställts undan får jag krypa till korset och erkänna.... Jag hade planerat en tur till Norefjell idag för en tur då Sivan ändå sover.

Nu blir det nog inget då kylan inte ger sig, men hon blev i alla fall lite avis och tyckte vi kunde åka tillsammans en dag. Såklart, svarade jag och så tittade vi på vädret. I morgon räknar dom med - 12. Till helgen blir bättre temperatur, men med gråväder och massor av snö. Torsdag i nästa vecka skulle det vara fint, men då har jag börjat jobba igen. Så då finns två alternativ. Näste helg om det är bra väder, eller så får säsongen verkligen vara slut, som jag tidigare sade.


Vi väntar och ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0