Helgöppen butik!

Sivan var rask hem från jobbet idag. Hon hade nämligen ringt runt och kollat om det var någon butik öppen någonstans. Det visade sig då att Rema1000 var öppet ett par timmar och snäll som hon är kom hon fort hem, hämtade bil och pengar och begav sig till butiken.

Väl hemma igen så berättade hon att hon var glad att jag inte hade blivit med henne. För i butiken var det helt slutplockat på det mesta. Vi skulle bara ha fyra saker. Matlagningsgrädde, tomater, bröd och frukt. Det hon lyckades skrapa ihop var det du kan se på bilden nedan.  Brödet var ok i konsistens och tomaterna alltför mjuka.



Den lille vanföringen, som för övrigt varit helt matfixerad de sista dagarna måste såklart inspektera om det är något gott och som han kan tänkas få, eller rentav stjäla.

Det är ibland svårt att inte fälla sarkastiska kommentarer om det som så ofta kallar sig...
"Världens bästa och rikaste land".


Jag går och sover så får vi se om jag är snällare när jag vaknar

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0