GPS uppdatering

Turen till Sverige närmar sig och det ser vi fram emot. GPS:en är återigen omladdad med de nya fartkameraplaceringarna och det ska bli spännande att se om det går bättre den här gången.  Jag har lastat in uppdateringar två gånger och den första gick det perfekt. Alla kameror utom en satt på gps:en och larmade 250 meter innan vi passerade den.

Den andra gången gick det inte lika bra. Massor av nya kameror överallt, men inte fick jag larm om dom. Jag vet i tusan vad jag gjorde för fel, men nu ska vi se om det blir bättre.  Jag håller tummarna.




Annars är det packning som sker här. Skidor och annan utrustning. Maten är i ordninggjord och det ska bara packas ner i kylväskor. Tänk att det blir lika mycket packning för en resa på tre dagar som en för en hel vecka.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag.

2008-03-16 @ 12:30:39
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0