Glamour och glitterkväll i soffan...



på grabbars vis!

Lou frågade tidigare om jag skulle se melodifestivalen i kväll. Såsom Vingelpetter har jag funderat på om jag ska se det, eller Farmen (Norge) som går samtidigt.

Inte vet jag. Nyäten, i soffan, gosockor på. Kaffe och Sörlandschips. Det blir nog allt samtidigt. Jag lägger mig på rygg, ser på tv, lyssnar på melodifestivalen på pc:n. Troligen somnar jag så det är nog bäst att ställa klockan så jag inte försover mig. Det är jobbarhelg!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Fru G.

Hej brorsan!Nu hittade jag ocksa hit! Kul att lasa vad du har för dig! Har fartfarande inte fixat prickarna, men jag ser att det gar bra för dig! Stor kram! Sophia

2008-03-02 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0