Blott fyra mil bort och ingen telefon

Fick en rad från syster som lurade på varför vi inte hörde av oss när vi var så nära. Det gjorde vi. Jag har hört av mig flera gånger i det sista och den näst sista gången var natten den 29/5 då jag sände ett sms med ett stort GRATTIS vid femtiden på morgonen.

Hur som helst så har mina telefonsamtal och sms resulterat i något annat än tystnad och då tänker man att detta måste kollas upp. Sen är det ju som vanligt en massa annat som görs och så glöms det bort till nästa gång. Då sänder man ett nyss sms och så blir det samma sak igen. En evig rundgång med andra ord.

Denna gång var det dock annorlunda. Jag fick faktiskt svar på messet. På väg hem från Kalmar blinkar det till och jag slår upp för att läsa svaret på meddelandet som jag sände klockan 9 på morgonen. Nu var klockan sen eftermiddag, nästan kväll och i svarsmeddelandet stod det...

JAG KÄNNER INTE DIG SÅ SLUTA SÄNDA TILL DETTA NUMMER!

Just så! Med arga bokstäver dessutom. Så jag brydde mig inte ens om att be om ursäkt.  Kanske om jag blir riktigt full någon gång att jag till och med sänder ett puss och kramsms, bara för att retas lite.

Nåväl, jag ger inte upp. En annan gång hör jag av mig igen och nästa gång då har vi lite mer tid och då hoppas vi på en kopp kaffe med en öländsk bulle till. Föresten, tror ni jag har kollat numret nu? Såklart inte. Jag gör det SEDAN!

Annars har vi haft svalare idag. En tur till stranden och lite småfix här hemma är allt som blvit gjort. Det är klart... vi grillade i kväll igen (har nog grillat varje kväll sedan Sivan kom åter).

Dagens bild blir på Desmo och hans nya dambekant (en av dom) och ny en på kungen själv.





Kommentarer
Postat av: Petra

det är en tjusig plutt ni har. Trevligt att han skaffat kompisar. Trevligt med grillning också, jag har inte grillat en enda gång i år än. Kram!

2008-06-13 @ 11:06:48
Postat av: systeryster

Förlåten! Med ett hjärtligt skratt dessutom!!!

Prova med 0706709920 nästa gång :-)

2008-06-13 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0