Mat-Tina

Ute på altanen. Jag på soffan, katten på stolen och Sivan sitter mitt emot och löser ett sudoku. Radion står på och det är sommar med mat-Tina. Hon är som vanligt glad, lättsam och lättlyssnad där hon berättar om mat, dans, sin rumpa och amerikanska matlagningsprogram.

Det åskar kraftigt och regnar lite lätt i perioder. Jag blir bara tröttare och tröttare. Tina lyckas inte längre fånga mitt intresse. Åskan kan inte heller hålla mina ögon öppna. Jag vänder över på sidan. Slumrar till. Hör Sivan säga något om hennes killar och hör att hon försvinner in. Jag här kameran surra och förstår att hon tar ett par bilder.

Orkar inte bry mig. Jag ska bara slumra en liten, liten stund.... till regnet, till åskan och till mat-Tina och Sommar i P1


ZzzzzzZZzzzzzZZzzzzz


Kommentarer
Postat av: Siv dä

Sover Du ännu??? Saknar bilder och berättelser från Västervik. Hoppas att Ni har det bra ännu. Kramar!!

2008-07-15 @ 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0