Äntligen värme

Och tyvärr ett par veckor försent. Min semester är slut från och med i morgon och därmed återgår livet i det normala. Nu ska jag väl inte jobba så himla mycket, men halvtid ska jag nog få till.

Dagen idag har annars ägnats åt målning av plank. Det är inte vårt eget utan virke som ska användas till garagelängan. Sen har jag handlat lite smått och gott inför arbetshelgen och så har jag fredagsstädat här hemma. Det ska väl se fint ut när dottern min kommer på besök för första gången...


Det har inte blivit några bilder idag, men det var någon som ville se mer bilder på Desmo och det kommer därför en här...

Ha det och på återseende


En nyfiken Desmo inspekterar komposten



En flott svart katt vi mötter en dag på promenad

Kommentarer
Postat av: Sivan

2008-07-24 @ 00:42:36
Postat av: Sivan

Desmo er en herlig katt! God tur til Norge og la deg ikke stresse av en pipete katt. Gi han litt iskrem på MceDonken så går det sikkert bra!

2008-07-24 @ 00:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0