Hemma

Klockan halv ett rullade vi in på gården utanför. Desmo, Sivan och jag var då rejält trötta efter resan (kanske min korta sömn idag spelade in också?). Allt har gått bra undantaget genom Oslo (SÅKLART), där det tog nästan två timmar med det som borde gå på en dryg halv. Men det är regel snarare än undantag nästan oavsett vilken tid på dygnet man åker.


Desmo påväg ut på resa

Väl hemma så möttes vi av grannens katt som kom rusandes om mötte oss. Fast mest var det nog Desmo hon var glad att åter träffa. På framsidan möttes vi av enbrevlåda som mar så överfull attt jag aldrig sett något liknande. De sista utskicken var verkligen nedtryckta med våld. Ska vi skaffa större brevlåda, eller skippa reklamen. Något säger mig att det blir det sista..


Så mycket post denna gång. Såklart mest fönsterkuvert

Hörs i morgon ( dvs i dag)

Godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: Siv dä

Välkomna till Sverige!! Vad kul att Ni har mottagningskommitté när Ni kommer hem!

Ha en bra frivecka!! Kramar

2008-08-21 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0