Tidig morgon

Idag vaknade jag tidigt. Redan vid sju, men låg kvar i sängen en stund till innan jag stod upp. Det var i olag i kroppen min och jag har därför sovit dåligt i natt och det var säkert därför jag vaknade tidigt. Nu var det inte mer än lite obehag så jag stod upp och åt frukost och när jag sedan satte mig för att läsa morgontidningarna på internet kom illamåendet och magknipet. Det slutade med att jag var tvungen att gå till sängs igen.



Sent omsider släppte det av. Jag hade då sovit i perioder och fick till min fasa veta att klockan var över tolv, nästan halv ett. Sivan hade packat väskan och var påväg till gymet. Vi skulle ha varit ner på byggfirman och kollat på lite olika priser, men av det blev det inget. I stället blev det en stol, ute mot husväggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0