Nyvaken och på resefot

Så har det äntligen blivit fredag och dags för (troligen) veckans sista inlägg. Katta väckte mig klockan kvart i tolv och det var med tunga ögon jag insåg att det var lika bra att kliva upp och komma sig ut i solen. Det var då max tre timmar sedan jag somnat, men jag ser å andra sidan gott om möjlighet att få sova på fjället. Både att komma tidigt i säng, men även att ta lite sovmorgon. Det finns inte så mycket att göra där, vilket är som det ska vara.

Tid att varva ner och umgås med varandra..

Idag är det knallblå himmel och kortbyxväder här i Norge. I alla fall efter husväggen. Dom har utlovat sådant väder hela helgen så var så snälla och håll tummarna ni med för att det blir så. Vi tänker stanna i Gol för att handla lite, se på sportaffären om dom har några bra reasaker (vi går sällan tomhänta därifrån) och sedangå på bokhandeln och köpa varsin bra pocket. Det finns ett yatzy och det finns en tv på hyttan, med så mycket kanal att det går att se på nyheter på kvällen.

Det räcker gott för oss.

Bilden är tagen i Gols stavkyrka kösten, vintern 2006.

image301

God helg på er!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du har väl inte missat min tävling?
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du får en fin dag!!

2008-04-18 @ 13:54:44
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Pappis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Solen har sprutat i backen hela dan här i´sverige
Är rö som en gris,samma i morron , usch va slitit å va man måste stå ut mä.Puss Å Kram Till dig MÄ.

2008-04-18 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0