I hytta på fjället

Helgen närmar sig och i morgon när jag vakat av sista natten och sovit ett par timmar, ska vi bara packa det allra sista, dvs maten innan vi sätter näsan norrut. Vi ska åka upp på fjället över helgen för att kose oss med god mat, vin, en spännande bok och så ska vi sätta planering inför flytt. Vädret är utlovat med varmt och strålande sol. Snön ligger mer än på många, många år. Man varnar för översvämningar som kommer ställa delar av landet under massor av vatten. Det kommer dock inte ske nu i helgen då det fortfarande är minus på nätterna på fjället.

Sivan tror på bortöverskidor, medan jag själv tror på en grop i snön vid husväggen med en choklad-minttu i ena handen och en god bok i den andra. Dock kommer vi ta med kläder för att gå den obligatoriska squash-matchen på Storefjells hotell. Det ser jag fram till..

Finns det inget bredband att själa blir det heller ingen blogg på ett par dagar. Det har inte hänt förut. Jag bifogar en tidigare bild från "vår" hytta på fjället.

image300

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anti-KAMPANJEN Björn Gustafsson låten "hatlåten"

http://vastertorp.blogg.se/1208417612_anti_bjrn_gustafsson_.html

2008-04-17 @ 21:12:43
Postat av: Johanna

Trevlig kväll. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-17 @ 21:15:59
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: anna

Ha en härlig helg! Det är ju inte utan att man blir avundsjuk...men mina braiga år kanske kommer, först ska man väl ha sina slitår! ;)
Kram på er!

2008-04-18 @ 01:15:37
URL: http://annatanker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0