Grejen under klockan

Som jag lagt till är en liten leksak som visar varifrån mina besökare kommer. Om man kikar så ser man svenska, norska, finska och turkiska flaggan. Man kan ibland också sen en dansk där.

Klickar man sedan på options och Live Traffic Map så får man i stället upp besökarna på världskartan. Kul och lite spännande även om jag misstänker att kartan ibland visar rejält fel.

Om du klickar på länken "Bloggdesign" finner man hjälp till klockor, kalendrar, namnsdagar, besökslistor och mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Fru G.

Ahaaaa! Då hajar jag.... Jag är ju lite slow.... Tick-tack!

2008-04-30 @ 16:25:34
Postat av: jaruwan

Hej! Det är fint blog men jag ska fråga dig om fabiken! Vet du var ligger fabiken som jag kan salu bålbär och lingo det fint i Nyköping.



Tack så mycket.

2008-05-05 @ 23:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0