Ett nytt möblemang

Inför framtida flytt har jag konstaterat att möblerna inte räcker till för bostaden. Jag har därför börjat titta på vad vi ska komplettera med. I går (när bloggen låg nere) ägnade jag mig åt att leta fåtöljer. Det började på blocket, men det enda som fanns där och var intressant var i princip nypris på. Märkligt föresten att man försöker sälja två fåtöljer med nypris 11000 tre år senare för sjutusen.


Hur som helst lutar det nu åt Mio och en ny variant i stället. Jag fann dess som var intressanta!

 

 

Tiden går och bloggen ligger nere. Vi har enats om att det blir fåtöljen som heter Derby. Två stycken och en fotpall till och börja med. Det går att komplettera om plats finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0