Att vakna tidigare än tuppen

Efter snart en veckas ledighet och där vi sovit både sju, ja till och med åtta timmar per natt i flera dygn kom till slut utdelningen på det. Jag vaknade strax före klockan fem i morse, Jättepigg! Jag låg kvar och försökte verkligen sova, alternativt njuta av den varma sängen, men ingendera av dom ville sig riktigt.

Så i stället gick katten och jag upp. Åt en riktig frukost och sen släpptes den lille råttan ut medan jag som vanligt gick igenom dom sedvanliga sidorna på internet. När klockan var lite över sju var det klart och katta fick komma in. Då begav vi oss till soffan och under en fleecefilt hamnade jag, i ryggläge och med katten på magen. Jag såg nog på de norska morgonnyheterna i nästan en halvtimme innan det var godnatt (eller säger man god morgen här också?).

Klockan halv tio vaknade jag av att Sivan grymtade från sovrummet. Jag tror det betydde att hon ville jag skulle komma ner och hälsa på.


I'll be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0