Att flytta ett barskåp

Får man ta med sig hur mycket sprit och vin som helst i ett flyttlass mellan två länder?


Eftersom jag är otroligt glad i Wiskey och ingen annan som jag vet dricker det här till lands så har det kanske vuxit till 8-10 flaskor. Konjak är också gott, men det är det man dricker här i stället. Det finns kanske 3-4 flaskor. Sen är det den rena spriten som används till glögg och julsnaps. Det är Gin som jag säkert sparade ihop 4 flaskor av under tiden jag fllög mellan Sverige och Norge. Det är också en eller annan exotisk punch, eller likör samt ett antal flaskor vin. Jag tror väl det ska gå bra för ingen tror väl att man smugglar från Norge til Sverige, i allafall inte sprit!

image339

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0