Att finna inspiration

Vi hade det lite stilla idag på eftermiddagen så vi tog en tur på byn. Vi var lite nyfikna på priser, både på golv och kakel. Jag hade från reklambladen fått för mig att trägolv var billigare här än i Sverige, men jag vet i tusan.

Vi fann i alla fall mycket snygga saker i varierande prisklasser och som vi stoppar i fotomappen "Idéer".

Vad som var intressant var att byggfirman, den stora, bara hade en slags tapet. Det var en vit, storskrovlig strukturtapet av precis samma modell som vi använde på åttiotalet. Det kan förklaras med att man inte använder tapet i Norge. Det är i stället i stort sett bara trä och kakel.



Kakel kommer vi behöva både till köket och så småningom badet. Denna nedan gillade Sivan
medan jag själv föll pladask fär ett gulbrunt marmorbad med reducerat pris. Det är dock
långt kvar till sommaren och vi hinner tänka om många gånger.

image270

Kommentarer
Postat av: Siv dä

Mycket snyggt. I detta utställningsex. kan Ni hämta många idéer.
Ha det....
Kram

2008-04-10 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0