Slut på friden

Fredag och sol. Det innebär att det blir en hel del gäster som dyker upp till helgen. De första bilarna kom inrullande vid tolvtiden och i kväll lyser det både här och där i vagnarna. Det var kallt i morse, hela tio minus och det omkullkastade mina ursprungsplaner att med en god bok sätta mig på det nyskottade trädäcket utanför serveringen. I stället blev det inneaktiviteter och lite förmiddagsvila fram till dess att solen värmt upp så jag kunde flytta ut.

Det blev helt okej även om det inte var jämförbart med igår. Kaffe, bok, en glass och så sällskap av katterna som också blir piggare av solen och njuter värmen ute.

Nu är middagen avklarad och det är strax dags att åka och jobba. Det är jobbarveckan med fem nätter som börjar nu. Vi håller tummarna för att det blir ok, även om väldigt lite tyder på det (efter information av hur det ser ut nu för tiden).

/H


Utsikt mot Jevnaker från balkongen på kontoret

Kommentarer
Postat av: Pappis!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas det blir en BRA jobbpriod,I dag har här varit strålande sol,,,vi har setat på altanen ett par timmar,är nog lite rödmosiga i ansiktet tror jag.Så nu börjar livet leka igen......hoppas ni får det bra.......Krama frun Å ha det .....

2012-02-17 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0