Vackert väder

Idag har våren ytterligare förstärkts. Solen skiner och snön smälter sådet rinner nästan överallt. Jag hoppas verkligen att solen inte tar skidbackarna, utan att det kommer vara snö i backarna fram över påsk och pingst.

Idag tog vi en kort promenad i solen när Sivan kom från jobbet och nu samlar vi oss för att återigen sticka ut och äta. Maten i frysen är slut och därför blir det uteäta då det på norskt manér inte finns någonstans att köpa något att tillaga.

Jag planerar att sticka hemöver på tisdag förmiddag. Jag ska stoppa i Strömstad för att köpa båtfärg till en bekant i Västervik. Därför kommer vi (Desmo och jag) vara hemma framåt kvällen. Förhoppningsvis är våren långt kommen hemma.

Nu sticker Sivan och jag och äter indiskt


.
På promenad i grannskapet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0