Lata dagar

Här hemma i Västervik råder det verkligen semester. Det är till större delen sol och jättevarmt, men just nu är det sedan ett par timmar gråväder och ett lätt duggregn. Vi har suttit ute hela dagen och den sista timmen under taket och lyssnat på regnet som smattrat lite. Eftersom det varit varmt så är det inga problem.

Katterna ligger och sover. Desmo på rygg i en av stolarna och Minoe har till stor del legat i mitt knä, mellan de upptäcksfärdet hon tar i närområdet. Vi skulle ha varit nere pch spelat golf hade jag tänkt, men nu får vi tänka om. Siva håller på att bli duktig på att läsa på svenska (håller just nu på med Lisa Marklund) medan jag läser lite annat.

I morgon har de lovat fint väder här. kanske vi tar en kajak med oss och åker till någon fin strand på Öland för att öva eskimåsväng. Vi får se vad det är för väder. Jag återkommer senare....


HerrE och Minoe som nu är lösgående utekatt sedan två dagar


Inte bara utekatt utan äventyrare på höjden...

Kommentarer
Postat av: Sivan

Ortografibölla.: Liza med Z!

Ellers veldig fint bilde av solbrun Håkan, kattaikneet og selvavlet pelargoner! SOMMER delux!

2009-08-02 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0